Συχνές ερωτήσεις FAQ οπτικά, Βοήθεια - Optikaprisma.gr

faq

Έχετε ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα ή τις πολιτικές μας; Χρειάζεστε βοήθεια με τη διαδικασία παραγγελίας; Ανατρέξτε στις παρακάτω ενότητες FAQ για έναν γρήγορο και εύκολο τρόπο για να λάβετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Σε περίπτωση που δεν βρίσκετε την απάντηση που ψάχνετε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 2106124281 ή στείλτε μας την απορίας σας στο [email protected]

 

1. Πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό για να παραγγείλω από το optikaprisma.gr;

Όχι, μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε αγορά ως επισκέπτης. Ωστόσο, η δημιουργία ενός λογαριασμού σας επιτρέπει να αποθηκεύετε πληροφορίες σχετικά με την παραγγελίας σας αλλά και τις γενικότερες προτιμήσεις που μπορούν να κάνουν τις μελλοντικές σας αγορές στο optikaprisma.gr ταχύτερες και πιο βολικές.

 

2. Γιατί χρειάζεστε τον αριθμό του τηλεφώνου μου;

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας, όπως όταν κάποιο προϊόν είναι εκτός αποθέματος ή υπάρχει κάποια εσφαλμένη καταχώρηση, ένας από τους οπτικούς μας θα σας καλέσει προσωπικά για να συζητήσει μαζί σας στο πώς θα θέλατε να χειριστείτε το θέμα.

 

3. Πού θα δω την καταχώρηση της παραγγελίας μου;

Αρχικά ελέγξτε την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήσατε για την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας, θα πρέπει να έχετε λάβει απάντηση με την απόδειξη της παραγγελίας σας. Ωστόσο, εάν δεν έχετε λάβει ηλεκτρονική ειδοποίηση ή χρειάζεστε αντίγραφο, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και κάντε κλικ στο ιστορικό παραγγελιών. Αυτή η σελίδα θα σας δείξει όλες τις προηγούμενες παραγγελίες που έχετε πραγματοποιήσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

 

Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα στείλουμε ένα αντίγραφο της απόδειξης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Εάν βρίσκεστε εκτός Ελλάδας και πρέπει να επιστρέψετε κάποιον προϊόν, στείλτε το αίτημά σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή καλέστε στο +30 2106124281

 

1. Ποια είναι η πολιτική επιστροφών / αλλαγών προϊόντων;

Μπορείτε να επιστρέψετε ή να αλλάξετε ένα προϊόν για οποιονδήποτε λόγο εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας. Για περισσότερες λεπτομέρειες συνδεθείτε με το πεδίο Επιστροφές Προϊόντων.

 

2. Πώς μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω ένα προϊόν;

Ανατρέξτε στη σελίδα μας σχετικά με τον τρόπο επιστροφής ενός προϊόντος εδώ.

 

3. Πόσο χρονικό διάστημα μπορώ να αλλάξω ή να επιστρέψω ένα προϊόν;

Εάν θέλετε να επιστρέψετε ή να αλλάξετε ένα προϊόν επειδή η παραγγελία σας είναι λάθος ή το προϊόν έχει υποστεί ζημιά, έχετε 14 ημέρες από την ημερομηνία που λάβατε το προϊόν για να το επιστρέψετε στο optikaprisma.gr.

 

Εάν θέλετε να αλλάξετε ένα προβληματικό προϊόν εντός εγγύησης, ανατρέξτε στη σελίδα μας σχετικά με τις Εγγυήσεις. Τα προϊόντα που καλύπτονται από την εγγύηση μπορούν να αντικατασταθούν ή να επισκευαστούν, όχι να επιστραφούν.

 

4. Πρέπει να πληρώσω ξανά τα έξοδα αποστολής εάν επιστρέψω ή αλλάξω ένα προϊόν;

Εάν επιστρέφετε ή αλλάζετε το προϊόν επειδή η παραγγελία είναι λάθος ή το προϊόν έχει καταστραφεί, το optikaprisma.gr θα καλύψει πλήρως τα έξοδα αποστολής και επιστροφής. Για τις διεθνείς επιστροφές, δεν παρέχουμε κάλυψη εξόδων επιστροφής. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να στείλετε το αίτημά σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνήστε στο +30 2106124281

 

Εάν επιστρέφετε ή θέλετε να αλλάξετε το προϊόν λόγω του μεγέθους, της εφαρμογής του, του χρώματος ή κάποιας άλλης προσωπικής σας προτίμησης, τότε η καταβολή των εξόδων αποστολής του προϊόντος πίσω σε εμάς γίνεται με δική σας επιβάρυνση.

1. Αναλαμβάνεται διεθνείς αποστολές;

Ναι, αποστέλλουμε προϊόντα παγκοσμίως. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την καταβολή όλων των δασμών και φόρων που σχετίζονται με τη διεθνή ναυτιλία. Για να λάβετε μια εκτίμηση του κόστους αποστολής για την παραγγελία σας, χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες για τους Τρόποι Πληρωμής & Αποστολής . Σε κάθε περίπτωση σας συμβουλεύουμε να στείλετε το αίτημά σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή να καλέσετε το 2106124281 πριν την παραγγελία.

 

Η προσφορά δωρεάν αποστολής δεν ισχύει για τις διεθνείς παραγγελίες.

1. Η ζημιά στα γυαλιά μου καλύπτεται από την εγγύησή σας;

Γενικά, η ζημιά σε σκελετούς ή φακούς που οφείλονται σε ελάττωμα στη διαδικασία κατασκευής καλύπτεται από την εγγύησή μας, ενώ δεν καλύπτονται ζημίες που προκαλούνται από τον χρήστη. Ανατρέξτε στον πίνακα της σελίδας Εγγυήσεις σκελετών και φακών για να προσδιορίσετε εάν το προϊόν καλύπτεται ή όχι από την εγγύηση. Τα προϊόντα που καλύπτονται από την εγγύηση μπορούν να αντικατασταθούν ή να επισκευαστούν, όχι να επιστραφούν.

 

2. Για πόσο καιρό διαρκεί η εγγύησή σας;

Οι εγγυήσεις σκελετού και φακού καλύπτουν τα προϊόντα για τρεις μήνες και ένα έτος αντίστοιχα από την ημερομηνία παραλαβής.

1. Πόσος καιρός θα χρειαστεί για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Όλα τα προϊόντα που διατίθενται άμεσα συνήθως χρειάζονται 2-3 εργάσιμες ημέρες για την παράδοση από πόρτα σε πόρτα στην περιοχή της Αθήνας. Η παραλαβή από πόλη σε πόλη σε όλη την Ελλάδα συνήθως διαρκεί 4-6 εργάσιμες ημέρες, εν μέρει λόγω της αυστηρής διαδικασίας ελέγχου ποιότητας.

 

Εάν το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο ή δεν περάσει την επιθεώρηση ποιοτικού ελέγχου, μπορεί να χρειαστεί περισσότερο από τους εκτιμώμενους χρόνους αποστολής που αναφέρονται παραπάνω για να παραλάβετε την παραγγελία σας. Στην περίπτωση που προβλέπετε καθυστέρηση στην παράδοση της παραγγελίας σας, εκτός των κανονικών χρονοδιαγραμμάτων, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

 

2. Προσφέρετε δωρεάν αποστολή;

Ναι, προσφέρουμε δωρεάν αποστολές. Η προσφορά δωρεάν αποστολής δεν ισχύει για τις διεθνείς παραγγελίες, όπως επίσης εξαιρούνται μερικές περιπτώσεις αλλαγής προϊόντων.

 

3. Πώς θα ξέρω αν το προϊόν που παράγγειλα δεν είναι άμεσα διαθέσιμο;

Θα λάβετε email στη ηλεκτρονική διεύθυνση που δώσατε για να σας ενημερώσουμε ότι το προϊόν σας δεν είναι άμεσα διαθέσιμο αλλά είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας. Επίσης Θα λάβετε τηλεφωνική κλήση από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να σας ρωτήσω πώς θα θέλετε να προχωρήσετε με την παραγγελία σας.

 

4. Τι συμβαίνει εάν δεν λάβω την παραγγελία μου μετά την αποστολή;

Έχετε 30 ημέρες από την παραλαβή της επιβεβαίωσης αποστολής για να στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected] ότι δεν έχετε λάβει το προϊόν σας. Σε διαφορετική περίπτωση δεν μπορούμε να είμαστε υπεύθυνοι για χαμένες αποστολές.

1. Ποιος είναι ο σωστός τρόπος καθαρισμού και φροντίδας των γυαλιών μου;

Πώς να καθαρίσετε τα γυαλιά σας:

• Καθαρίστε τα γυαλιά σας χρησιμοποιώντας τρεχούμενο νερό και ένα ήπιο σαπούνι πιάτων.

• Σκουπίστε απαλά τα γυαλιά σας με μια μαλακή βαμβακερή πετσέτα ή ένα πανί καθαρισμού για γυαλιά.

• Αποφύγετε τη χρήση ακατέργαστων υλικών, όπως μαντηλάκια προσώπου ή χαρτοπετσέτες, για να στεγνώσετε τα γυαλιά σας, καθώς μπορεί να γρατσουνίσουν το σκελετό ή τους φακούς σας.

• Αποφύγετε τη χρήση καθαριστικών που περιέχουν αμμωνία ή λοσιόν (όπως ορισμένα σαπούνια χειρός), καθώς αυτά τα προϊόντα μπορούν να βλάψουν τους φακούς σας.

 

2. Πώς να φροντίσετε τα γυαλιά σας:

• Μην αφήνετε τα γυαλιά σας  μέσα στο αυτοκίνητο. Η υψηλή θερμοκρασία μπορεί να βλάψει το σκελετό και τους φακούς.

• Μην αγγίζετε τους φακούς σας με τα χέρια σας για να αποφύγετε την εναπόθεση σωματικού λίπους και ακαθαρσιών που μπορεί να γρατσουνίσουν την επιφάνεια τους.

• Όταν δεν χρησιμοποιείτε τα γυαλιά σας, φυλάξτε τα στη θήκη τους για να αποφύγετε τις γρατζουνιές.

1. Πώς μπορώ μα προσαρμόσω τα γυαλιά μου ώστε να μου ταιριάζουν καλύτερα;

Πριν σας στείλουμε τα γυαλιά σας, θα τα προσαρμόσουμε με βάση τον γενικό κανόνα εφαρμογής. Εάν χρειάζεστε περαιτέρω προσαρμογές, σας ενθαρρύνουμε να μας επισκεφθείτε το φυσικό μας κατάστημα ή εναλλακτικά να επισκεφθείτε ένα τοπικό κατάστημα οπτικών.

 

Δεν συνιστούμε να ρυθμίζετε μόνοι σας τα γυαλιά σας, καθώς η υπερβολική δύναμη ή κάμψη μπορεί να σπάσει το σκελετό ή τους φακούς.

1.Τι χρειάζεται να γνωρίζω για να παραγγείλω τους Φακούς Επαφής μου:

Για να παραγγείλετε τους φακούς επαφής είναι απαραίτητο να γνωρίζεται τις παρακάτω παραμέτρους, μπορείτε να βρείτε αυτές τις πληροφορίες στην αρχική συσκευασία των φακών επαφής σας.

την δύναμη (SPH, PWR,) ή αλλιώς τον βαθμό

την καμπυλότητα (BC)

την ακτίνα (DIA) των φακών επαφής σας

 

Σε περίπτωση που φοράτε αστιγματικούς φακούς επαφής χρειάζεται να γνωρίζετε και τη δύναμη του κυλίνδρου (Cyl) σε αρνητικές (-) διοπτρίες και τον άξονα (AX), μεταξύ 0° και 180°

 

Αν φοράτε πολυεστιακούς φακούς για πρεσβυωπία χρειάζεται και η κοντινή διόρθωση (ADD) σε μερικές περιπτώσεις θα χρειαστεί να επιλέξετε (D) Υπερέχων οφθαλμός ή (N) Μη-Υπερέχων οφθαλμός ακόμα και εάν ο βαθμός είναι ίδιος και για τους δύο οφθαλμούς είναι σημαντικό να προσδιορίσετε σωστά την ανάλογη ένδειξη για τον αντίστοιχο οφθαλμό δεξί/R(right) ή αριστερό/L(left).

1.Πώς μπορώ να επικοινωνήσω αν έχω ερωτήσεις;

Εάν έχετε ερωτήσεις ή ανησυχίες σχετικά με την παραγγελία σας ή τα προϊόντα στην ιστοσελίδα optikaprisma.gr, καλέστε έναν από τους οπτικούς μας στο +30 2106124281

 

2. Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας σας;

Μπορείτε να κάνετε μια παραγγελία στην ιστοσελίδα optikaprisma.gr οποιαδήποτε μέρα ή ώρα όλο το χρόνο. Ωστόσο, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας μπορεί να σας εξυπηρετήσει μόνο κατά τις ώρες λειτουργίας που αναφέρονται παρακάτω.

 

• Δευτέρα, Τετάρτη: 9:00 π.μ. - 3:00 μ.μ.

• Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 9:00 π.μ. - 9:00 μ.μ.

• Σάββατο: 9:00 π.μ. - 3:00 μ.μ.

• Κυριακή: κλειστά

Φόρτωση...